jallis Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 topic sier vell det meste. hvor finner jeg dette, helst i en norsk webshop, da blir alt så mye enklere. Siter live fat, die young, and leave a big, fat, corpse... ->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:) x: honda civic lsi x:mazda 1,6 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 topic sier vell det meste. hvor finner jeg dette, helst i en norsk webshop, da blir alt så mye enklere. Jeg har sunguard solfilm som j monterer/selger... Denne er det vi kaller for ripefri (så sant du ikke selv bruker gjenstander/redskaper som riper opp filmen under montering...) Solfilmeksperten, solfilmspesialisten osv bruker denne filmen... Ta kontakt på PM ved interesse... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg