mr-smith Skrevet August 7, 2003 Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 Håper noen her har vært borti å montert 6*9" i hattehylla på en BMW 320i -93. Problemet er det at bagasjerommet er lukket (bakvindu følger altså ikke med om en åpner bagasjen), dermed så er hattehyllen fastmontert og under den så er der en merklig metallkonstruksjon :P . Med første tankegang så var planen bare å sage seg to store hull i denne, men det må no vær en grunn til det er oppbygd på denne måten så det første jeg tenkte på er jo at det sikkert er stabiliserende på bilen. Hadde vært flott om noen hadde vært borti det her (bilder hadde vært flott) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aryx Skrevet August 7, 2003 Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 På min BMW 320i e30 sagde jeg to hull å plasserte høytalerne nedi, du svekker jo konstruksjonen, men jeg _tror_ ikke det er så farlig. Bilen min har ihvertfall ikke detti sammen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet August 8, 2003 Rapporter Share Skrevet August 8, 2003 En kompis som har gjort akkurat det samme med sine decade og det skal litt mere til en det for at konstruksjonen skal dette sammen,så jeg tror nok d skal gå bra ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaliBreez Skrevet August 8, 2003 Rapporter Share Skrevet August 8, 2003 øystein! hold deg til frontsystem! l kjøp et skikkelig frontsystem! sag høl i hattehylla så bassen din får kommet igjennom isteden! Siter don't hate the player, hate the game. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr-smith Skrevet August 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2003 hehe.....allerde fikset det nÃ¥, fjerna orginal kassene og laget litt større hull der. SÃ¥ laget jeg til med en ekstra 22mm sponplate som jeg har trekt. Funker det her ja :)) Frontsett: mÃ¥ isÃ¥fall ha noe kraftige saker der nÃ¥ :P Trykket fra subben kommer ut der midtkonsollen bake normalt stÃ¥r, siden der er Ã¥pent nÃ¥r den er nede. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bass84 Skrevet August 9, 2003 Rapporter Share Skrevet August 9, 2003 jbl decade er konge!! nettopp montert 2 sett med decade i hattehylla til vectraen min. og lydkvaliteten ble ekstremt mye bedre enn før. kjøp deg et sett til for og ta mellombassen:D her er et bilde Siter TRU Technology SH1 Zapco Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg