ringnes racing Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Hei. Jeg lurte på om noen kunne gi meg noen tips om hva jeg skal se etter når jeg skal kjøpe en Audi 90 Coupe Quattro 20V 1990 mod 190 000 km. Tenkte på svakheter, slitasjer osv... Ringnes Siter Ringnes Nissan 180SX S13.5 DRIFT http://www.ringnesdriftsport.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rioi Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 oljelekkasjer i motor og servopumpe. VIKTIG. håndbrekk foringer i understellet kan det være lurt å ta med. Sjekke tomgang både i varm og kald tilstand. Viktig å få sjekke mens bilen er kald. Kan være lurt å finne ut når siste regreim bytte var Ugjevn tomgang tyder på defekte deler. sjekk at sperra virker tåkelys. Dyre i innkjøp hvis de er plukka ut. Men ikke la deg avskrekke av dette. Det er en skikkelig grombil, med kjøreegenskaper som en 2000 modell. BTW heter det ikke audi 90 coupe. Heter bare Audi Coupe:) Lykke til med kjøpet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helten sjøl Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 - Lekkasje fra baklyktene er også et kjendt problem Siter Kjører polo Skrur på polo Jobber med polo Går i polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr|ece Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Quattro "klonken" er jo et kjent problem! Siter 2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline 1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro 1967 Vw Boble 1303 S (x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo (x)1990 Audi 90 2.3 ABT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gimli Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Viktig at du sjekker ALLE foringene, og om alle mansjettene sitterpå som dem skal på driverket. Om slark i hjul/hjulager, og hvor varm den blir, funker alt i spedometeret, og om ekstrautstyr som el-seter-vindu-takluke fungerer. Og ja, prøv og start den kald, om den starter sikkelig og går sikkelig på turtall. Sliter med et problem der, når jeg ikke sjekket sikkelig under kjøp selv. Ellers det vanlige, dekk, clutch og slite-deler. Grombil, du kommer ikke til og angre på et kjøp av en slik bil, så lenge den er i godstand da. Siter Audi A4 2.8 Quattro XAudi 80 1.8e Quattro XAudi 80 1.8s Audi S1 - Could you understand the beauty of the beast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Sjekk alle gir, med pådrag, og at girskift går fint. Inkludert revers :) Synkronringer er en kjedlig affære. Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg