revobaby Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Hei. Er ny her og ikke veldig god til å søke (har prøvd), så jeg lager heller en tråd. Alt jeg lurer på er hvor Alpine høyttalere selges i Norge, helst på nettet. Er ikke ute etter Subwoofere eller Spillere/Media Stasjoner. Takker for svar. Mvh. Simen Siter Det er bare å slippe clutchen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 http://www.bilstereospesialisten.no tror jeg selger alpine Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jumpern Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Jepp......Bilstereospesialisten i Tromsø selger Alpine produkter...en av veldig få forhandlere i norge som fører Alpine. Siter Jeh jeh... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Strandberg selger Alpine, ligger en butikk i Larvik. Kjøpte et Alpine "frontsett" av Strandberg ifjor. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg