Zetec Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 at man ikke trenger dyr spiller i db. ??? Les gjerne hva jeg skrev også :) Jeg skrev nemlig at man trenger en god spiller, ikke dyr. Og ellers er det utrolig hva man kan gjøre med linjedrivere. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
re-load Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Les gjerne hva jeg skrev også :) Jeg skrev nemlig at man trenger en god spiller, ikke dyr. Og ellers er det utrolig hva man kan gjøre med linjedrivere. :hello: .... linjedriver--->:puke: ....men det er min mening. etter å ha prøvd det en rekke ganger i forskjellige biler og på forskjellige systemer.jeg har aldri fått ut mere db på det iallefall....men, det er sikkert mange som får det til å "svinge" bedre med linjedriver... Siter Norwegian Champion, 00-01-02-03-06-07-08 00-155.7db superstreet nw 01-170.2db xtreme5+ 02-170.6db xtreme5+ 03-156.7db xtreme 1+ 06-155.6db street b 07 - 158.9db street b. 08 - 159.2db street c Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Nå begynner det å skli litt off-topic her.. Som odd-helge nevner kan det være lurt å satse på merker som leverer gode produkter i både høy og lav prisklasse, som for eksempel Alpine og/eller Pioneer på spillersiden. Evt. et billigmerke (Panasonic?) og et mer eksklusivt merke (Eclipse/Nakamichi?). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Importører som Ice audio og RH semitronic er å anbefale . Har vært kunde hos disse i ca 12 år . Ice Audio har nå masse flotte produkter å velge i . Servicen når det en skjelden gang blir feil på produktene er veldig viktig også . Her har disse leverandørene vært :thumb Er jo også flere nye importører som sikkert også kan være gode samarbeidspartnere . Men så er jo smaken som baken, delt på midten . Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg