sengst Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Kjøpte bilen min for ikke så lenge siden og allt fungerte perfekt en stund men hadde en liten stopp for og ta ferge. Etter det så kjørte jeg av og merka at lampen i dashbordet for batteriet lyste og blink lysa funker ikke nå da begynner motorn og fjusker og etter tenner hva kan være problemet? Siter 1983 Volvo 240tic bensinsluk230at Ved mørkets frembrudd skubbes de frem. Starthjelpas disipler, fortauets menn. politiets maskotter, bilbergernes venn. BMW-gutta må berges igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_240_GLT Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Kjøpte bilen min for ikke så lenge siden og allt fungerte perfekt en stund men hadde en liten stopp for og ta ferge.Etter det så kjørte jeg av og merka at lampen i dashbordet for batteriet lyste og blink lysa funker ikke nå da begynner motorn og fjusker og etter tenner hva kan være problemet? gåen dynamo?? sjekk ledinger på den å børstene... Siter Volvo 242 Dl 81 mod Volvo 240 Gle 86 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 sjek regulatoren (børstane) Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sengst Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 ok skal sjekke det men har kjørt en stund med det slik og en kompis mente på at det var noen ledninger som har kunnet komme i klemm etter at jeg dilla med turtellern og turbotrykks målern Siter 1983 Volvo 240tic bensinsluk230at Ved mørkets frembrudd skubbes de frem. Starthjelpas disipler, fortauets menn. politiets maskotter, bilbergernes venn. BMW-gutta må berges igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg