colle Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 hei har sett på diverse eldre bmw 5serier og lagt min elsk på en 94 executive modell til 60000. er ikke mange bilene å velge mellom når man ikke har mer enn 60-70 000 kr, krever bakhjulstrekk, manuell kasse og over 130hk hehe. men om jeg skal kjøpe en sånn bil, hva bør jeg se etter osv? er 60000 kr for en sånn bil mye, om den er i fin stand, nylig tatt stor service på, M-Understell, Delskinn Sportsinteriør, Sportsratt, innelyspakke, midtarmlene bak m/oppbevaring, Sorrent Blå, lakkerte sideskjørt / frontfanger / bakfanger. Bred grill, hvite blinkere, el. vindu foran, el. takluke. hehe takk for svar =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 At det er den nye motoren på 150 hk er bra. Har selv hatt den i E39 og den fungerer utmerket. Du bør se på vanlige ting som service hefte, rust etc.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 er det lett å få tak i diskre styling til den og eller? hehe noen norske sider på nettet? og er 60-70 lapper mye for en slik bil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Man får jo både E34 520i med nye og gamle motoren for rundt 30 000, men da er vel tilstanden deretter. Jeg tror på ingen måte at du vil gjøre et dårlig kjøp. Det er forsåvidt lett å finne styling/deler til E34. Hvis du skal gjøre diskre styling er helt klart E34 M5 min favoritt.. Schmiedmann.no, koed.dk, gsbildeler.no, osbildeler.no etc. kan garanter skaffe dette/har dette.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 ok, takker =) fant en ny en her i oslo til 69 900.. -95 modell 211000km 24V motor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 er det noen spesielle steder man bør sjekke for rust? som ruster lett osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Kjøpsguiden på http://www.autopower.se/begagnatguiden/e34beg.asp er verdt å få med seg. Her finner du det du trenger.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 ok, takker =) hva med import av en slik bil? kunne det lønne seg? må ha runde lykter hehe så ikke noe nyere med avlange glass liksom hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Dette kan du jo selv regne ut ved å finne en aktuel bil i utlandet og så regne på importsidene her hjemme. Selv hadde jeg bare kjøpt bilen i Norge siden det er en eldre bil. Alle BMW-lykter er runde - på de nye er de bare pakket inn i et felles glass.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 hehe joa, men mener de som ikke er pakka inn :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gitarsan Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 du skal med andre ord ha en e-34.... Siter "The only workout your getting is stretching the truth and jumping too conclusion" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 ja blir vel det hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg