kleiven Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Jeg får ikke bremsekraft bak, gjelder en 1,8 forgasser, med tromler bak. Har alt nytt baki der, men bakhjula låser seg ikke på grus under full brems. Noen som kan hjelpe meg? Mvh Vegar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 skal heller ikke låse seg gitt :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet September 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Ikke? de låste seg såvidt før jeg hadde den på etterkontroll, men det var for svak virkning bak ennå fikk jeg høre. Så da har jeg skiftet alt baki der da, så nå låser det på grus da, så får tru det er bra nok nå da. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 jeg har aldri opplevd at bakbremsene låser seg, enda bilen er godkjent med riktig bremsevirkning etc men.. du har sikker en avlastningsventil bak? mens bilen står på alle 4, skru opp fjøra til denne, og skru den fast igjen akkurat da den er stram.. da er den grunnstilt og stilt riktig Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet September 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 jeg har aldri opplevd at bakbremsene låser seg, enda bilen er godkjent med riktig bremsevirkning etc men.. du har sikker en avlastningsventil bak? mens bilen står på alle 4, skru opp fjøra til denne, og skru den fast igjen akkurat da den er stram.. da er den grunnstilt og stilt riktig Jepp, gjorde det i går, så nå håper jeg att det skal være i orden, får se på etterkontroll uti uka en gang :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg