Vaux| Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 skal kjøpe nye hjulbuer bak på min vectra A. var å hørte i en karosseri butikk, de skulle ha 4000 per hjulbue. er det noen som vet om noen nettbutikk som selger karosserideler billig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 veng.no Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vaux| Skrevet September 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 var der jeg var i dag:P skulle ha 4000 per hjulbue +moms Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vaux| Skrevet September 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 hmm, fant disse på nettsidene deres nå for 400+mva http://www.veng.no/klokkerholm/5076581.jpg var sånne de viste meg i butikken, å der kosta de visst 4000+mva Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 merkelig...på nettbutikken koster de 347+mva. og jeg har alltid fått samme pris i butikken som på nettsiden. Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vaux| Skrevet September 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 men du mener de er mye dyrere enn 400? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spriti Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Hørtes meget merkelig ut med 4000.- for en slik hjulbue. Bestandig betalt rundt 400 (ofte fra nett da). Sikker på at han i butikken ikke bare leste prisen feil, skulle være 400? Siter -91 Opel Calibra 16v -89 Opel Vectra 2000 (under construction) -90 Opel Vectra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vaux| Skrevet September 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 får håpe det var 400 han mente, syns også det hørtes dyrt ut med 4000+moms for en slik. takk for alle svar. edit: er det veldig stress å kappe/sveise på igjen de nye hjulbuene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg