jaredboy Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Har en del peugeot deler til salgs: 1,9 Gti motor med girkasse og ecu (ikke ledningsnett) gått 118000km. Bud 1,9 Gti Trim topp, lett portet, slippte ventiler og nye ventiltettninger. 1000,- Gr.N Topp pakning. 500,- Omp Stabstag 309. Solgt K&N adapter. 250,- Raid luftfilter. 200,- Magnex Grenrør. Solgt Polert topplok. Solgt Har en post her med litt bilder og mer info: http://peugeot-sport-club.no/forum/viewtopic.php?t=5651&highlight= Hvis det er noe som er uklart ikke nøl med å si ifra. Kom med bud\bytte Jeg er på let etter en Gti-6 girkasse og innsugg. Nr mitt er: 41476063 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaredboy Skrevet September 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaredboy Skrevet September 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Trenger å bli kvitt 1,9 GTI motoren, har akkurat tatt den ut av bilen min, en 309 Gti. Den gikk bra med hadde noe høy co. Stått ubrukt siste 6mnd. Motoren har kun gått 118.000km. Selger den uten dynamo og girkasse (Med, hvis jeg klarer å skaffe meg en GTI-6 kasse), men med ecu, grenrør og innsugg. Helst uten ledningsnett. Kom med bud over 1000,- Vil helst bli kvitt den denne uken, står i drammen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaredboy Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Ingen som trenger?? Kom med bud da vel!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaredboy Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Omp Stabstag, Polert topplok Solgt! Motor mulig solgt. Har også for salg Ledningsnett og ECU til 309 GTI16. 2000,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaredboy Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Dobbel post!:wonder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaredboy Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Magnex Grenrør Solgt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaredboy Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Har endel forstillings detaljer til salgs nå også. Upp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaredboy Skrevet November 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Har fått data sprutt så ledningsnettet og ecu trengs ikke lenger, kommer fra en gti16, passer også i mi16. Bud Motoren går for 1000,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg