oddeee Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Noen som vet om det er noen fordeler med 960 forstillinga i forhold til 940. Lurer på om det er verdt å bygge om når jeg først er i gang. Noe bedre veigrep? Er vell heller ikke så mye å få taki av deler som powerflex foringer å tykkere krengestag helder til 960...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Roger Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 eneste jeg har hørt er at man slipper og bruke spacers på foraksel ,når man skal ha på 850 felger og slikt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 940 forstillinga er smalere mener jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 bruk nyere forstilling til 960 / s/v 90 =) Ja, bedre veigrep Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 like så greit å beholde den gammle om en noen gang skal ha på normale hjul..... Hadde jeg hatt en nytype 960 hadde jeg bytta til den eldre forstillinga..uten tvil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Hadde jeg hatt en nytype 960 hadde jeg bytta til den eldre forstillinga..uten tvil. fordi at? Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THO Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 fordi at? Sikkert for å få mest mulig kant på felgen.... Siter -90mod 745 ferdig bygget om til 965/V90 -86mod 745tic -99mod MB C180T Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 kan jo bytte til forstilling fra en 142. bare korte den inn. så kan dere ha på 1m bred kant på hver felg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddeee Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 så det vil si at det er bare å beholde 940 forstillinga? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 kan jo bytte til forstilling fra en 142. bare korte den inn. så kan dere ha på 1m bred kant på hver felg. eller bare beholde 940stillinga og kunne ha perfekt kantforrhold forran og bak senter på felgen?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 :) Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Jeg syns trådstarter hintet om at han ville ha bedre veigrep, derfor nyere 960 forstilling. men hvis han ikke er ute etter det så er det jo bare å la det være :) kan foresten få min forstilling når jeg har byttet snart... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddeee Skrevet September 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 ja jeg er ute etter bedre veigrep. hehe... har hel delebil så.. 960 95mod. men d jeg lurer på er om d er bedre veigrep på 960 forstillinga... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Ja, det er det :) nyere 960 har deler fra 850 å litt slikt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddeee Skrevet September 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 ja jeg syns 960 forstillinga ser noe rar ut også i forhold til 940.. får vell heller ikke taki tykkere stabilisatorstag å poly foringer helder til 960. å er det noen andre som er plaget med at bilen slipper lett forran ved litt leking? hehe... noen som sier at dette er et typsk volvo problem.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg