pumpedyse Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 har et sett med lister rundt dører/vinduer til golf 1 jeg har alt utenom frontrute, pga noen som vil ha frontruta muligens. men ved et godt bud så kan jeg sparke ut ruta. og ta listverket har ikke sjekket at alt sammen om det er i hundre prosent stand enda. skal få gjort dette i løpet av helga. vil gjerne bytte dette mot noe annet godis til golf 1... eller evnt bud. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 3 dørs eller 5 dørs ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 3 dørs. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 vist du selger bare til framskjermene så tar jeg dem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Budet mitt gitt på PM står fremdeles ved lag... Dette til orientering... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet September 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Budet mitt gitt på PM står fremdeles ved lag... Dette til orientering... klart det. :thumb Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet September 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 vist du selger bare til framskjermene så tar jeg dem sorry har ikke de som sitter på skjermene kun rundt vinduene. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 crap :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg