Gå til innhold

Felgspørsmål til daihard

Ranger emnet


masvo

Anbefalte innlegg

Originally posted by daihard

nei, du har bolt cirkel 108x 4 samme som fiesta og gamle 323 du kan josette inn hva du vil der. men uten mods så er nok 15" med 195/50 å foretrekke på G11 skaffer du meg ei brukbar G11 Turbo som jeg kan kjøpe for under 7000 får du racing flega mine med dekk til G11 din ;) ....sliter litt nå aas.... tilbud ut uka

 

Weltzin lagde en tråd om en Charade Turbo til salgs, men den har du kanskje ikke sett. Vel verdt å sjekke ut annonsen...

- magz -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Originally posted by hatsu

fankern!

 

jeg tror jeg har originale alu felga til G11 Turbo liggendes...!

 

legger ut bilde SOON! må finne kameraet først! du kan få dem for en symbolsk sum si 200 pr stk det er komplette med dekk. at jeg kunne glemme deta! " begynner å få for mye deler"

 

 

Ja jeg venter og venter... kommer det no bilder snart eller :D?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by hatsu

jeg beklager så mye masvo det er bare det at jeg har en unge som begyne på skolen og samtidig skal lixom drive på med bilen min og oxo prøve kjøre med lill brutter osv....puuuuuuh! mye å gjøre...jeg skal sendde deg en pm med en gang jeg stikker bort til "lagret" og rote frem delene. Igjen beklager den lange ventetida! ta en titt på signaturen min så lenge mye "daihard" info der oxo!;)

 

du trenger ikke stresse med det altså jeg har det ikke travelt,

Det er mye en skulle ha gjort men lite man får tid til:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hej hej :)

 

Jeg bruger mIRC dagligt så ingen problemer der.

 

Tjah min lille dejlige dai, som jeg ikke har mere :/ well.. den var købt i tyskland, af den forhandler som jeg købte ved. Dvs. ingen rust osv. den var bare i kanon stand. Motoren var en std. 1,3 EFI 16v, blot med et K&N keglefilter, og så en onetwo pipe udstødning. Ja det lød sku rigtig godt sammen :)

 

Derudover var der et skørtesæt monteret, med sideskørter, bag + front skørt, og en lille hækspoiler. et sæt 6,5x14" alu fælge var det også blevet til. Og så sidst et sænkningssæt af ukendt mm.

 

Inde i kabinen havde jeg monteret et MOMO rat samt nav, og en MOMO gearknob.

 

Anlægget bestod af en Sony headunit, JBL gti 12" bass, En stor sony forstærker og så sony baghøjtallere.

 

Desværre blev jeg nødt til at sælge bilen da økonomien ikke rækkede så langt efter jeg er begyndt på en uddannelse.

 

Billeder af min lille baby kan ses på

 

http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=3059

The power of an Daihatsu charade EFI is underestimated :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey hey

 

Ja langsom vil jeg da ikke sige den er...

 

Jeg kører skam på cykel nu :) har ca. 3 km til min skole, så det er ikke noget stort problem.

 

Jeg kunne godt tænke mig at få en daihatsu charade igen. det er jo en lille og sjov bil, som også er billige i forsikring. der er en del ting jeg godt ville have prøvet på min inden jeg solgte...

 

Mht skørtesættet så kendte jeg ikke lige navnet da det sad på da jeg købte den :)

The power of an Daihatsu charade EFI is underestimated :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har flere billeder af min dai liggende på nogle cd'er et eller andet sted. skal nok se om jeg kan finde dem her en af dagene. Hmn nej har ikke lige hørt om nogle med en dai med NOS... men lyder da vildt... Jeg overvejede at få bygget turbo på min, men droppede planerne da hverken jeg eller kasimir troede det kunne holde...

The power of an Daihatsu charade EFI is underestimated :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

både 1.6 motor og NOS :) det må jeg sige.. det lyde som en meget sjov blanding. Jaa.. hvis man nu havde pengene så kunne man jo lege med en dai :( nå men det må vente til jeg er færdig til næste sommer :) hehe...

 

Kører der ellers mange dai'er rundt i norge ? og hvordan ligger priserne på dem deroppe nord på ?

The power of an Daihatsu charade EFI is underestimated :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår