Snoop_G Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Hei hei. Håper på noen gode svar og råd :) Må ha meg en delebil til bilen min og reiser til tyskland nå i løpet av nærmeste framtid, en uke eller to tenker eg. Men åssen blir det å få den inn i norge? Jeg vet eg må betale 25% moms av kjøpesummen hvis den ska inn som delebil, men tenker på skilter. Den ska jo kjøres hjem fra tyskland, kan eg kjøre inn på de tyske skiltene til Norge? Snakka med min far og han sa eg kunne bare ta ut norske prøveskilter her hjemme og så lenge de er gyldig og står hvor skilta går fra. F.eks Bergen-Berlin retur? Er ikke helt sikker på dette og lurer på hva dere andre har å si om dette og om dere har noen erfaringer? takker for alle svar :) Mvh Chris Siter Opel Omega 3.0 MV6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 norske prøveskilt kan brukes i hele skandinavia. Så det er nok bare å stikke til BT å forklare planen din så får du et sett for 250kr eller noe sånt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoop_G Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Men koster ikke dem 250 kr for døgnet da?? Siter Opel Omega 3.0 MV6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg