Sneipen_LGT Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Hei. Lurte på om noe hadde lyst å prøve seg? Selv kan jeg så vidt med PS, og har ikke lyst å prøve meg på dette. Men bytte av felg på bilen min. Noen som kunne tenkt seg det? Jeg har sett litt på noen felger, da i 18" utgave. Dette er da SMC SV felgene. Disse skal på denne bilen. Viss dere har, lyst kan dere få endre farge på den og. Har planer om samme farge, bare litt blåere, og med lilla perlemor kanskje. Noen som har lyst å prøve seg? Tusen Takk. Leif Gunnar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sneipen_LGT Skrevet September 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Her e bedre bilde http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=136193 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 mekka felgene ganske kjapt.. fant et bilde som jeg selv har tatt :P Fikser fargen senere :) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sneipen_LGT Skrevet September 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Prøv å få med kanten på felgene :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^celica^ Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 blir myyyye bedre hvis du finner eit bilde av den felgen på ein bil.. nå ser det liksom kje så fint ut med den "svarte" bakgrunnen, hvis du tog an Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sneipen_LGT Skrevet September 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Skal se hva jeg finner, men Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg