BoomBoxx Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Heisann! Kjøpte en '76 Scirocco forleden. Har ikke fått vært på verken Møller eller høgger'n enda, men trenger en liten haug med ting. Om noen har noen av tingene, eller vet hvor jeg kan finne det (ønsker jo å kjøpe brukt), så hadde det vært topp. Først og fremst, hvor mye kan jeg få til å passe fra Golf 1? Lurer på å kjøpe en bra Golf 1 delebil, for å flytte over motor, drivverk,bremser, girkasse osv... Ellers er bilen til salgs også, om noen er interessert... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.Andreassen Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Motor, driverk, bremser, stoler, og diverse dupeditter rundtomkring, etc passer fra ener ja... Siter -01 Audi RS4 -86 Urquattro 20V Turbo -92 S4/S6 Sedan -86 GT Coupe -86 Scirocco GTX 16v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MKj Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Hva trenger du da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet September 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Trenger det som står i tråden i signaturen min, nederste post (som jeg har skrevet selv, om det har kommet nye...). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
74SciroccoTS Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 Kom med liste på hva du trenger, har mye rocco deler liggenes. Finner ei liste på hjemmesia mi å. Ligger link i signaturen. Men har mer enn det som står der. Siter 2000 VW Passat 1.8T 1974 VW Scirocco TS 1974 VW K70 LS VW K70 Forum min hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg