Limit3d Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Får snart meg en ny spiller i golfen, og så blir det kanskje et nytt frontsett etter hver, men trenger jeg et ekstra batteri da? Jeg tviler jo men greit å vite. Vis jeg setter i en basser i tillegg? når trenger jeg batteri? ;S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Nå er ikke jeg den rette til å svare her... Men jeg prøver meg :D "Hovedbatteriet" kan du med fordel bytte ut med et kraftigere ett "når som helst", mens 2 batterier kommer best til nytte dersom man spiller musikk med bilen slått av. Veldig kort og enkelt forklart. Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 vel, har en tendens til å bare la ''anlegget'' går mens jeg spiser (spiser ute på en benk, med bilen ved siden av hehe) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 skal du ha sub, og spille lenge uten motoren i gang, bør du ha ett ekstra batteri ja. ett billig batteri holder lenge. gå heller etter Ah om du trenger at det varer lenge. er bare hvis du skal ha en kraftig sub at du trenger kraftige batterier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissan_kar Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 skal vel ha ganske kraftig annlegg før du trenger ett ekstra batteri.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg