_Kenneth_ Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Men hva er det egentlig du skal gjøre..?? Skal du ha et helt "flatt" bagasjerom..?? I så fall er det jo bare å la hjulbrønnen være der, og så sveise en plate over den inne i bagasjerommet.. Evt lage en plate som passer nedi i kryssfiner eller spon.. :) Siter http://www.team-finsås.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 hmmm, hadde tengt jeg skulle lage hull i bagasjeromsgolvet og lage en kasse med plexiglass og ha forsterkeren nedi. (altså i hjulbrønnen) men blir ikke plass pga reservehjulet, noen som har idê på hvor jeg kan gjøre av reservehjulet? er altså snakk om en honda accord ca5. er et sånnt lite reservehjul som tåler 80km/t:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Trollet: det passer fint på en krok i garasjen :) Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Hehe:) ja det tviler jeg ikke på, men pungterer du midt på natten ute på landet passer det pest i bilen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenlie Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 ser ikke helt problemstillingen her, da det er spørsmål om og felle monoblokk i hjulbrønnen.. enten så kjører du med reservehjul og uten monoblokk eller omvendt.. ser ikke poenget med å kappe ut hjulbrønn heller!! du kan vel heller bare felle monoblokken ned med kasse og alt og få det til å ligge pent med kasse eller no? få en dyktig møbelsnekker til å se på det, såp blir det bra.. og ang det med reservehjulet midt på natta: det koster å være kar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 hehe:) er fult klar over det.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knopfler Skrevet September 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 skal lages en egen brønn til forsterker. ca like langt nede som reservehjulet ligger... Siter BMW E30 VW 1965 boble Hilux Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg