ePiFaNT Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 ...når du har sveiset hodebøyle på nakkestøttene for å sitte HELT i sweetspot hver gang.. ...når el-memory-funksjonen på setene dine er merket "laidback", "neutral" og "forward" istedetfor "1", "2" og "3" ... når du ber dama amputere høyrefoten fra kneet og ned for å oppnå bedre spredningsmønster fra passasjersiden :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 ... når du har justert setet så langt bak som mulig sånn at du akkurat rekker til pedalene for å få mest mulig avstand til høyttalerne... ... mens du tenker at "hmm, disse 25cm platåskoene var EGENTLIG ikke sååå komfortable som jeg hadde trodd, kanskje jeg skal prøve duct-tape og stylter istedet?" Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg