nicoloco Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Har alle spl'ere så deilig tapet? Artig lesning dette, for en som ikke har kassettspiller i bilene sine engang :), hender jeg har mp3 spiller på øret på lange turer da. da fjerner jeg den sinnsyke veistøyen mine biler har og. et bra lokket headsett gir bedre lyd i bil enn de fleste anlegg etter mine erfaringer :) Alle SPL'ere har slik tapet, da de bruker pengene sine på subber og forsterkere! Det er jo selvsagt!! :D Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet September 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 ...du har hørt sangen "Le Tigre - We like the cars (the cars that go BOOM)" og ikke innsett at det er en basstest. Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet September 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 ...du ikke deltok i samme "DB-dreg" som denne karen! ;) Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Ekte SPL`er........................http://www.fuldagaeng.de/hlcd.gif Per.... Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 - når bilen din er magisk ribbet for ALL rust, da bilen rister så mye at alt blir om til pulver og renner av bilen ;) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg