nicoloco Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Sound pressure level...(ikke skyt meg om det er stavefeil)om å gjøre å spille så høyt som overhodet mulig med så mye bass at du helst ikke hører noe annet enn DUNK DUNK! neinei, slik at du ikke hører annet enn BRRAAAAAAAP! 1 frekvens, HØYT! Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 ...du kan avisolere 50 kvadrats strømkabel med tenna Det er da ikke noe heksekunst :D hmm.. Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grandre Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 haha kjenner meg igjen i enkelte Siter - 92 Audi S4 2.2 Turbo x 98 Audi a4 Avant 1.8 TQBilstereo prosjektSolgt x 90 Audi 90 coupe 2.3 Solgt x 91 Lada samara 1.3 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 haha kjenner meg igjen i enkelte det er det som er det verste av alt!! :) Det er bekreftelsen på at du er en bass-junkie! Nå; si: "BASS, The final frontier" og se om du høres fet ut! ;) Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 ... du ikke gidder å dra ut i helgene for anlegget i bilen din har mer bass en utestedene! ... du like gjerne kunne hørt på promplyder på anlegget ditt, for det eneste du hører er bass .. (slettet for felleskapets skyld) Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 ...du og SPL-kompisene dine ler av SQ gutta når de snakker om klang og resonans osv. Det eneste dere forstår er "Bass for you face", og slike trives du med det! Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 ... du kler inn Ipod Nano'en din i bly fordi du er plaget med at flashminnet blir påvirket av magnetismen fra subbene ... Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xanakor Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 det med dr alban - no coke stemmer jo faktisk :D hørte at det var den på lang avstand :P Siter VW GOLF 1.8 gl 1989 (x)volvo 244dl 1979 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 ...du stiller på treff og alle i samme klasse som deg trekker seg fra konkurransen Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 ..du står 20m fra en espl konkurranse og vrir opp phil collins og halvparten av tilskuerne fra konkurransen samler seg rundt din bil og ser sjokka ut Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda-boy Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Nico er i form i dag :D Rå post btw :D Morsom Siter Vil kjøpe Mazda 626 2,5 V6 om 2 år!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda-boy Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Hey! Incomplete av Backstreet er Mann med stor "M"! Siter Vil kjøpe Mazda 626 2,5 V6 om 2 år!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_Loco Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 ... du drar på Strømmen Bilradio, og ler av han karen bak kassa når han sier at det råeste han har å selge deg er en 12" sub på 8000 W. Siter *-87 Golf Deuce. "Syvsoveren" Overraskende kvikk 1,8 K-Jet JKM Golf-crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 genial tråd :D Siter 1988 - Bmw 325ix touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 nicoloco er dagens posthore :D komisk tråd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg