Bigass Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 halla. har en honda civic coupe 1.5.. er det noen som veit om dette kittet passer min til.. det hadde hvert rått vis det gjorde det:) hehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Hvilket kit? Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bigass Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 sorry.. glemte legge ut link:) hehe ... http://search.ebay.co.uk/civic-turbo-kit_W0QQfkrZ1QQfltZ9QQfromZR8 en av de kitene som er på denne siden?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Jeg vil ha lagt penger i et skikkelig greddy kit, men disse funker sikkert. problemet med "billigturboer" er at de lett går gaiken, men til et billig prosjekt funker de sikkert. Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 jeg tror http://www.club-honda.org vil være til nytte for deg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Hold deg unna merker som SSautochrome/XSpower etc. Alle d-serie sohc manifolder/grenrør passer om hverandre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 ville også brukt god mengde med penge på no sånt for å få kvalitet ihvertfall jeg, nevner greddy turbo til Civic på BS Bildeler :) Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 jeg hadde hjemmelaga manifold, auditurbo og cooler, og div rør som kit på min Civic. Funka fjell det. Lada 0,7 max, og det uten mapping eller sprut. Kjørte i en hel sommer uten at noe galt skjedde. Hele prosjektet kosta meg ca 6000kr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Hold deg unna merker som SSautochrome/XSpower etc. +1 Dritten lager mere problemer enn den er verdt. Customkit fra leverandørene på Honda-Tech.com, eller bare vanlig GReddy er heller å anbefale. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asylove Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 halla. har en honda civic coupe 1.5.. er det noen som veit om dette kittet passer min til.. det hadde hvert rått vis det gjorde det:) hehe...jeg bygget en civic med over 700 hk nå. jeg bor i tønsberg jeg oxo.hvordan type civic har du og hvordan motor er det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asylove Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 ville også brukt god mengde med penge på no sånt for å få kvalitet ihvertfall jeg, nevner greddy turbo til Civic på BS Bildeler :)så du nevnte BS det er hovedsponsoren min! har du handlet masse deler av de eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bigass Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Halla. asylove.. har sendt pm om lakkering nå også .. du har bs som sponsor ja, det er der jeg har kjøpt stylinga mi og skal kjøpe masse andre deler å.. :) har en civic coupe 1995. 1.5 liter. vet ikke navnet på motor? noen tips? hehe:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanschr Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Hei motor koden din er d15b7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bigass Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Takker.. åssen vet du dette? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Takker.. åssen vet du dette? ;) Fordi det er D15b7 som sitter i LSI coupe ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg