licorice84 Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 hadde en kompis som satt på i bilen og da vi parkerte, sa jeg at det var sentrallås og alarm. han måtte for sikkerhetsskyld skynde seg å dytte ned låseknotten manuelt før jeg rakk å trykke på "låseknappen". det resulterte i at låseknotten på høyre side ikke følger med når jeg trykker, hverken for å låse opp eller igjen så jeg må låse høyre dør manuelt. satans irriterende! er det en wire som har blitt dratt av eller noe lignende? har ikke orka å skru opp for å se enda... //marius Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Skal det gjøre noe at man dytter ned låseknappen? Ah, tysk bil, det forklarer mye. Vant til japaner på dette punktet, der er det bare å dytte til du blir gal. Jeg ville iallfall først koblet av - polen på batteriet, så koblet det på igjen. Vet ikke om det hjelper noe, iallfall hva jeg ville begynt med. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LANO Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Skal det gjøre noe at man dytter ned låseknappen? Ah, tysk bil, det forklarer mye. Vant til japaner på dette punktet, der er det bare å dytte til du blir gal. Jeg ville iallfall først koblet av - polen på batteriet, så koblet det på igjen. Vet ikke om det hjelper noe, iallfall hva jeg ville begynt med. Eirik ?? hehe, det var jo litt av et forslag.. Hvis du er i nærheten kan jeg sikkert fikse det for deg. sikkert en bagatell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 nice:) skal si fra hvis jeg er i traktene! Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Fikk du no løsning på dette? Hvis ikke kan vi alltids finne ut av dette når vi bytter til m3- speila, for da tar man jo av hele dørtrekket uansett.... Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Ikke sett på m3 speil på den pene golfen a! mye penere de orginale speilene Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Ikke sett på m3 speil på den pene golfen a! mye penere de orginale speilene hehe... det tok så lang tid ja... ;) Ventet bare på at noen skulle kommentere det! Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet September 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Ikke sett på m3 speil på den pene golfen a! mye penere de orginale speilene smaken er som baken, men ingen ting er avgjort ennå:D Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet September 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 "demonterte" døra for å se hvordan det så ut inni der med sentrallåsen. fant en trykktank av noe slag. alt så fint ut, men skjønner ikke hvordan jeg skal få vacuum/evt. bygge trykk i tanken på høyre dør så den henger med når jeg trykker for å låse opp/igjen. noen som vet? Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg