Gå til innhold

Div deler til vectra A! Utrolig billig

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

4 stk Jamex 60 mm senkefjærer selges 350kr med tuv papirer.

2 stk Baklykter sotede, selges 400kr

2 stk hovedlykter selges 300 pr stk

2 stk hvite blinkers selges kr 100 pr stk

Har ellers Vindusvisker motor, div karosseri deler, motor deler osv. Selger Utrolig billig!!! Løp å kjøp.

Sendes over hele landet, i postoppkrav eller som vanlig norgespakke mot forskuddsbetaling.

Mail meg på talfheim@hotmail.com eller ring på tlf 47093138, eller skriv i tråden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, har du teppet i bagasjerommet??Er det strøkent?? Også lurte eg på ein plastikkring som ligge på baksia av rattet(den som slår av blinklyset), har du den? Og de baklyktene e de "heime" sota??

Mvh OSR

jepp har teppet og ringen. teppet må jeg nesten sjekke tilstanden på.

Lyktene er sota meget proft av meg. Har sota lykter for meg og mange andre i 6-7 år nå så. Det er bare å bruke aceton for å fjærne om noen ønsker det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei:) Ja ta å sjekk tilstanden på teppet, har teppe no, men da e skikkelig stygt, og den ringen trenger eg, men de "låse" tappene som skal inn i rattet må vere heile!(begge mine er knekt).

Komme kanskje på nåkken fleire deler eg trenger!Skal ein tur til rudskogen til helga, kanskje det er brukt for nåkke etter det!!hehe

-Olsen-

93`Vectra

ZR 50 SL...Svunne tider prosjekt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hvilken motor er det? Hilken årsmodell Vectra A er det? Har du bilder av grillen og/eller bilen generelt?

- I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard.

- Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool.

'95 Audi Coupé ACE

(x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider