aremme Skrevet September 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 mitt koblingseksempel.her har jeg ikke tatt forbehold om evnt overstyringer som manuell av og på, automatisk av ved tenningsbrudd... det kan du gjøre hvis det er tilførselen til relestyringa du tenker på.Men ikke hovedstrømmen (vifta). Den trekker nok noe mer guffe enn hva den lille kobbersikringa liker blir den som skal inn på nr 30 på releet? Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 blir den som skal inn på nr 30 på releet? hovedstrømmen går inn på 30 (bryter vifte(stor belastning)) styrestrøm går inn på 85 (termostatstyring av vifte (liten belastning)) Styrestrømmen kan du koble innom sikring 2 inni bilen. Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 hovedstrømmen går inn på 30 (bryter vifte(stor belastning)) styrestrøm går inn på 85 (termostatstyring av vifte (liten belastning)) Styrestrømmen kan du koble innom sikring 2 inni bilen. okay da forstod eg litt meir av det ja:D Takker for koblingsskjema:) Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg