kebabkongen Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Skal bygga 80 L porta kasse til min ground zero plutonium 15" sub. Den skal ha 2 portar på 4", og eg lurer på om siden kasse skal værr skrå bak, om det jørr noe om det står 1 port oppe og 1 port nede? Ettersom porten ikkje kommer like langt fra veggen oppe og nede. Og er det anbefalt å trekke kassen innvendig med litt dempeull? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Skal bygga 80 L porta kasse til min ground zero plutonium 15" sub. Den skal ha 2 portar på 4", og eg lurer på om siden kasse skal værr skrå bak, om det jørr noe om det står 1 port oppe og 1 port nede? Ettersom porten ikkje kommer like langt fra veggen oppe og nede. Og er det anbefalt å trekke kassen innvendig med litt dempeull? Portene kan du plassere over hverandre, men helst så nære hverandre som mulig. Dropp demping i kassa med mindre den skal spille høyere enn 100Hz. Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kebabkongen Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 takk takk :respect Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg