Danna Skrevet Juli 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2002 Noen som har sett den Civicen fra "Beasts from the east" ? den har jo 500 hk og hadde ikke så veldig dårlig grep i starten den så det ut til... 189 mph på veien...dæven Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK5 RS 2000 Skrevet Juli 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2002 tja den civicen hadde vel forandret meningen til noen muligens...har ikke sett den selv men hadde vært et morsomt syn. Siter vi skifta ut ford mot volvo! så kasta vi volvoen på dynga! Å kjøpte audi! minst problemer med go tysk kvalitet!!! 84 Audi 90 2.2E 83 Audi 80 quattro prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juli 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2002 Originally posted by MK5 RS 2000 tja den civicen hadde vel forandret meningen til noen muligens...har ikke sett den selv men hadde vært et morsomt syn. Det er en 1.8 turbo Civic. Og den går jævli bra... rett fram. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juli 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2002 Originally posted by boXer Det er en 1.8 turbo Civic. Og den går jævli bra... rett fram. Og det er vel det som er meningen med den bilen??? Eller.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juli 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2002 Originally posted by volvofasII Og det er vel det som er meningen med den bilen??? Eller.... Det ser sånn ut ja. Ikke så mye gatbil igjen av den. Ikke noe interiør, gate slicks, masse sponsorer osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juli 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2002 Originally posted by boXer Det ser sånn ut ja. Ikke så mye gatbil igjen av den. Ikke noe interiør, gate slicks, masse sponsorer osv. Det er jo igjen masse gatebil av den.. Men i en Extrem måte... :D Det er liksom bare norge som ikke har skjønt det helt, sponsorer altså.. Hva skal du med interiør???? Det sitter da et ratt der også er det jo noen pedaler og trampe på og sist men ikke minst det er en girspak der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juli 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2002 Originally posted by volvofasII Det er jo igjen masse gatebil av den.. Men i en Extrem måte... :D Det er liksom bare norge som ikke har skjønt det helt, sponsorer altså.. Hva skal du med interiør???? Det sitter da et ratt der også er det jo noen pedaler og trampe på og sist men ikke minst det er en girspak der... Det er sant. Men ville du dratt på ferie i den bilen? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juli 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2002 Originally posted by boXer Det er sant. Men ville du dratt på ferie i den bilen? :D Klart jeg ville det.... :D:D:D hehehehehe Tenk deg så digg da... Komme krusende nedover Tyskland ("autoban") Mange vonde mil ned dit, men når du først har kommet deg dit så kan en jo gasse i mange mil da :D:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK5 RS 2000 Skrevet Juli 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2002 sjekk denne videoen vis det går.. har ikke så mye peil på å få filer inn på sånne ting hehe er vertfal kone bil mot sports bil Siter vi skifta ut ford mot volvo! så kasta vi volvoen på dynga! Å kjøpte audi! minst problemer med go tysk kvalitet!!! 84 Audi 90 2.2E 83 Audi 80 quattro prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK5 RS 2000 Skrevet Juli 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2002 gikk vist ikke så har jeg ikke no url eller Siter vi skifta ut ford mot volvo! så kasta vi volvoen på dynga! Å kjøpte audi! minst problemer med go tysk kvalitet!!! 84 Audi 90 2.2E 83 Audi 80 quattro prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juli 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2002 Originally posted by MK5 RS 2000 gikk vist ikke så har jeg ikke no url eller Filmen stor? Send den til meg i mail så legger jeg den opp... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK5 RS 2000 Skrevet Juli 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2002 boXer har mailet over filmen nå... tror det gikk greit... viss ikke mail meg å si i fra så prøver jeg på ny Siter vi skifta ut ford mot volvo! så kasta vi volvoen på dynga! Å kjøpte audi! minst problemer med go tysk kvalitet!!! 84 Audi 90 2.2E 83 Audi 80 quattro prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juli 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2002 Originally posted by MK5 RS 2000 boXer har mailet over filmen nå... tror det gikk greit... viss ikke mail meg å si i fra så prøver jeg på ny Lite dumt at BOXER er i lillestrøm nå da... Får ikke den filmen på nett før i kveld / natt da... Er'n kul eller???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK5 RS 2000 Skrevet Juli 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2002 filmen er ikke lang viser et street race melom en sports bil rwd å en fwd kone bil som jeg kaller det hehe Siter vi skifta ut ford mot volvo! så kasta vi volvoen på dynga! Å kjøpte audi! minst problemer med go tysk kvalitet!!! 84 Audi 90 2.2E 83 Audi 80 quattro prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juli 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2002 Den mye omtalte filmen :D : Bra det ikke er svinger der, men denna Civic'en går som F**N. trimma Civic VS. Viper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg