Gesel Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Rockford Fosgate Punch P212 Punch P212 12" sub med kasse selges.. Kjøpt for ca. 1 uke siden, men får ikke brukt den og da er det måfå å bare ha den.. Både kassa og elementet fremstår som nytt, brukt max 3-4 timer.. Strøkent. http://www.bilradiospesialisten.no/prod_detaljer.php?id=861 http://www.bilradiospesialisten.no/prod_detaljer.php?id=374 Ny pris; 1500,- Siter Kjører tysker med turbo og drag på alle fire. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gesel Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Kan være int. i et bytte i PSP! :) Siter Kjører tysker med turbo og drag på alle fire. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gesel Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Bumper denne ettersom jeg "må" ha tak i PSP før den 15. :) Siter Kjører tysker med turbo og drag på alle fire. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 fiks link.. Jeg har en psp, men med et lass med spill og jeg gidder ikke å sitte igjen med alle spilla, så da må du gi no pæng i tillegg i mellomlegg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gesel Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Bump Siter Kjører tysker med turbo og drag på alle fire. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gesel Skrevet September 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Ny pris 1500,- Må bort før helga! Siter Kjører tysker med turbo og drag på alle fire. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Jeg har PSP med et par spill, 3 måneder gammel og med kvittering Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gesel Skrevet September 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 PSP er ikke lenger interessant, kun rent salg :) Siter Kjører tysker med turbo og drag på alle fire. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gesel Skrevet September 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Bumper denne siden jeg er utålmodig :) Kan leveres fraktfritt strekningen Fagernes-Ørje på fredag, eller vestoppland frem til da.. Siter Kjører tysker med turbo og drag på alle fire. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gesel Skrevet September 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 1300,- Og lavere går jeg ikke :) Siter Kjører tysker med turbo og drag på alle fire. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gesel Skrevet Oktober 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 This mf is sold a long time ago :) Siter Kjører tysker med turbo og drag på alle fire. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg