mmh Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 hei lurer på å kjøpe meg en 1985 90q noen som har noen bilder av noen tøffe som det er gjort litt med?? kanskje noe info om noen som er trimma å..:) Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nightfly Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Har du en for hånden eller ute etter en? Vurderer selge min,men gjenstår litt før den er klar for veien.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 hei lurer på å kjøpe meg en 1985 90q noen som har noen bilder av noen tøffe som det er gjort litt med?? kanskje noe info om noen som er trimma å..:) Eneste man trenger på de er hvite blinkere forran og på siden. V8baklys og feite felger med senk..sota ruter også kanskje..ellers trengs ikke mer utvendig.. Trimming av den orginale 2.2 litern gjøres best ved komplett effektannlegg med grenrør, kn innsatsfilter+ hull i luftfilterboks. Og kam..da får du bra effektøkning.. Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-treme Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Nightfly: Hvis du hiver inn et bilde(helst på PM) så kan jeg se ann saken;) Har penger på bok, så er serriøs;) Siter Ascona B ønskes kjøpt! Max 15 000! Minimalt med rust! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmh Skrevet September 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 bror mi har en 1985,som han lurer på å selge... å han har gjort en del se.. men han har knust ene grøfte lyset og grillen er sprekt,prøvd å få tak i nytt men er jo så vanskelig å få tak i deler.... får vel ikke på v8 lys på den vel???? fins det ferdig laget grenrør til den a???? Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmh Skrevet September 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 ser at det fins noen sånne fangere å skjørt til den se.. men vet ikke om det blir pent... Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rioi Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 inspirasjonstråd Tror ikke du trenger å være medlem for å se denne tråden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg