nillsandr Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Ønsker å kjøpe E46 felger, 18 eller 19 tomms (Boltsirkel 5x120). Helst noe me brei-kant! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nrd Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Ønsker å kjøpe E46 felger, 18 eller 19 tomms (Boltsirkel 5x120). Helst noe me brei-kant! :) Har noen Keskin Tuning Block Light, 18", som jeg vurderer å selge... Intr? Siter - BMW 520i x VW Golf II - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nillsandr Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Har du bilder av dem..? Ka du har tenkt deg i pris osv..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nrd Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Har du bilder av dem..? Ka du har tenkt deg i pris osv..? Pris? Tja... De ligger vel et sted mellom 15-20tusen ny, hvis jeg ikke tar helt feil. Kom med et bud:) Er 245/35 dekk bak, forann er jeg ikke sikker.. Sjekker i morgen. Kan ta bilder av felgene på bilen i morgen. Siter - BMW 520i x VW Golf II - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nrd Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=136396 Siter - BMW 520i x VW Golf II - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg