beemern Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 jeg har 16, vist du er int i innbytte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Streets Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 er det 15" uanz alu felger? :P eller må di være drit fete... :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 kom med forslag heller malio. må være 15" høyeste bud er 3500 Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
the Bull Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 4000 da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 ja da er de dine bulle30 Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
the Bull Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Så budrunden er ferdig? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 om du er klar for å sette inn pengene så. Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 frakt må du selvfølgeli betale selv da :) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 hehe ja veit felgene er verd mere! på vw forumet i england står det at de betaler 8-900 pund perfelg for strøkne så det er penger å spare for den som gidder sette seg ned å pusse de blanke å fine :) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
the Bull Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 ja da er de dine bulle30 Det er det for f*** meg tydeligvis ikke.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 om du er klar for å sette inn pengene så. sinna da.... må nesten quote meg selv da. som du ser så står det ja om du er klar til å sette inn pengene så. du blei over bydd og pengene hans inn på konton før dine. Beklager, men når man skal selge så er det meningen å få mest mulig for de. og jeg er jo mest inntressert i å bytte felgene så nå har jeg nye felger å sette på bilen i stede.:coplight Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg