Alexxx Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Har en Caravelle 90mod, er vel 1,6L diesel. Når den er kald er den riiimelig vanskelig å få start på. Tar noen gode minutter. Når den er varm starter den med engang. Noe jeg kan gjøre for å få den startet lettere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_Loco Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Har en Caravelle 90mod, er vel 1,6L diesel. Når den er kald er den riiimelig vanskelig å få start på. Tar noen gode minutter. Når den er varm starter den med engang. Noe jeg kan gjøre for å få den startet lettere? Motorvarmer? Enkleste løsningen det... Siter *-87 Golf Deuce. "Syvsoveren" Overraskende kvikk 1,8 K-Jet JKM Golf-crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Det aller enkleste er vell å bytte glødeplugger:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Det er enten glødepluggene som ralliart sier (Eller releet/sensor som styrer det) eller så er det returventilen til dieselen som er død slik at alt renner tilbake til tanken og du må pumpe alt igjen fra tanken. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet September 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Nå er nye glødeplugger kjøpt inn, skal få skiftet de ut snart, så kan jeg komme med en rapport. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg