Toyparts Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Hmmm Er ikke lett å selge, men jeg prøver igjen. 88mod supra til salgs, nybygd motor som bremste 462hk på 1,2kg i trykk, etter dette er det byttet ut en god del ting da det var noe med bensintilførselen som var feil, og jeg kjører nå 1,6kg, det burde gi en god bit over 500hk, bilen er seriøst bygd med gode deler, understell er gule koni med hks senkesett, felger er compomotive 7*17 med 25 mm spacers. Utstyr skinn el speil, vindu sete,el oppvarmete speil. trippel a-stolpe cover med turbotrykk, oljetemp, air-fuel måler, og en 65mm oljetrykksmåler under instrumentpanelet, det er også hvite instrumenter med grønt/blått lys Manuell gir og sinter 4pucked lamell og trd trykkplate 3"eksos hele veien og en racingpotte. Jeg har kjørt 402m på 13,25 og 184,94 i sluttfart, det var på 1,2kg i trykk. Når det gjelder pris på bilen så er jeg åpen for bud, en standard slik bil koster stor sett 120-130k motoren er det lagt ut ca 150k på i vinter og ellers er det lagt ut ca 30k på andre ting. Om det er noen der ute som er innteresert i bilen så kan dere ringe meg på tlf 98286727---93205027 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 du som har den overklistermerka supran eller?? kammis av ronny med den 300`n.. isåffall så bør du jo få solgt den kjærra de.. den er jo rå.. og med den lyden da.. nam.. hadde jeg hatt kroner og øre skulle jeg gjerne kjøpt selv =) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyparts Skrevet August 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Originally posted by The cowboy du som har den overklistermerka supran eller?? kammis av ronny med den 300`n.. isåffall så bør du jo få solgt den kjærra de.. den er jo rå.. og med den lyden da.. nam.. hadde jeg hatt kroner og øre skulle jeg gjerne kjøpt selv =) hehe Stemmer det ja, men det er jo tydeligvis et h...... å få solgt den, så jeg får vel plassere den innerst i garasjen og begynne på det neste vinterprosjektet, så får vi se hva som skjer MVH Erik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyparts Skrevet August 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Originally posted by Typhoon_ Var det din jeg så på Ringbanen?? Isåfall pirra det no sinnsykt i ballene når du dro nedover stripa. Sinnsykt go lyd i den da. Forlanger du "like" mye enda?? Var å kikka på cossie idag.. litt billigere ;) Halloen Det spørs hva du ligger i "mye" bilen har kostet jæ.... mye peng og alle hvet at det koster å bygge 500+hk i en bil, uansett merke MVH Erik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyparts Skrevet August 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Var å kikka på cossie idag.. litt billigere ;) [/b] Og litt frakjørt:D :D :D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyparts Skrevet August 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 Originally posted by Typhoon_ lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol 175 høvdinger er MYE... Samme åssen du vender og vrir på det. En std supra 88 koster ca 120-130k, så er det jo bare til å begynne å bygge en lik motor, og bil ikke minst. MVH Erik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet August 7, 2003 Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 Har jo sett bilen din, fet den, men er mer nysgjerrig på hva du skal bygge nå.....? Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyparts Skrevet August 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2003 Originally posted by EspenB Har jo sett bilen din, fet den, men er mer nysgjerrig på hva du skal bygge nå.....? Det blir Toyota denne gangen også MVH Erik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyparts Skrevet August 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2003 For de som er innteresert i å se på bilen, så kommer jeg på Ford treffet på Rudskogen lørdag, så det er jo bare til å ta kikk eller slå på tråden. MVH Erik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg