Wolfenheart Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 *Sorry viss feil plassert...* På fredag fikk eg nye felger plasser på bilen min på den pris av 12800 (med dekk) Ka syns du om felgene?? ps eg tenker kanskje en svart vinyl senere til å matche felgene litt bedre. Vel.. her e bildene :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Fine felger. Så de på en Golf 3 senest i går. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfenheart Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Fine felger. Så de på en Golf 3 senest i går. og nå har du sett de på en hyundai :happyhappy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 og nå har du sett de på en hyundai :happyhappy: Hehehe..stemmer det! ..og selvfølgelig var de jo helt klart råest på din bil :D Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfenheart Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Hehehe..stemmer det! ..og selvfølgelig var de jo helt klart råest på din bil :D snillt sagt av deg! :D takker! kommer til å passe bedre viss eg kan få skaffet meg en vinyl! :D tenkte meg kanskje noe i denne duren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Straydog Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Det råeste hadde jo vært å lakke bilen svart! ;) Siter 1996 Volvo 850 T-5 1993 Volvo 240 GL [x]1986 Volvo 745 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfenheart Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Det råeste hadde jo vært å lakke bilen svart! ;) veit har drømmt om dette, men koster litt for mye :P i alle fall for no.. alle sommerpenga brukt på felger og nye calipre framme :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg