Actros2554 Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Har vært endel borte og ikkje fått svart på alle henvendelsane eg har fått,legger derfor alt ut igjen samlet! Har fått tatt bilder av bl.a interiøret,motor,cab,styling osv slik at eg kan sende til de som er intressert! Er en E36 1994 modell 318i kabriolet som eg skal selge i deler,eller eventuelt komplett viss interesse. Har kun gått 133354km med alle servicer,så motor/drivverk og interiør er i meget god stand. Interiøret er i sort skinn,bilens farge er cosmos sort metallic. Som sagt,ALT skal bort til fornuftige priser! :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros2554 Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 hva har du av styling? Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros2554 Skrevet September 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Lite igjen,kun en bakfanger(nesten ny) og venstre sideskjørt(høgre ødelagt). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 mye for stoler foran og baksete? Bilder av dem? Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros2554 Skrevet September 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 har bilder eg kan sende deg på mail. kunne tenkt meg rundt 5000,- for stoler+baksete. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros2554 Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 mye for stoler foran og baksete?Bilder av dem? Har du adr så kan eg sende bilder?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 hvorfor selge bilen i deler? er den skadet... hva skal du ha for bilen komplett?? Siter kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs) ------------------------------------------ bmw 318I E-36 94 mod (solgt) *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elgX Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Passer bagasjelokket på coupe? og evt pris på det?? Siter *-1984 BMW 318i 2-dørs vinterbil/prosjekt? x-1990 BMW 316i 4-dørs E30 R.I.P. x-1997 Peugeot 106 Rally x-1991 Toyota MR2 GTi 2.0 16V x-1993 Honda Civic Coupe Si US-Spec Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros2554 Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Passer bagasjelokket på coupe? og evt pris på det?? Det er eg ikkje sikker på,du kan jo høre med BMW kansje. Kan få lokket for 1000,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros2554 Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 hvorfor selge bilen i deler? er den skadet... hva skal du ha for bilen komplett?? Ja den er skadet(dørken). Har ikkje tenkt så mye på pris komplett ettersom det ikkje er noe å skilte,men kan jo brukes som delebil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 så den er kondemnert?? da er det isåfall ikke noe og snakke om, men om det er mulig og regge den.. da snakker vi vettu.. :) Siter kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs) ------------------------------------------ bmw 318I E-36 94 mod (solgt) *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T O N Y Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 bilde av bakfangeren? Siter kvifor gå når man kan sykkla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros2554 Skrevet September 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 bilde av bakfangeren? Får ikkje til å legge ut bilder her,men send meg mail adr på PM så kan eg sende deg bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros2554 Skrevet September 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 så den er kondemnert?? da er det isåfall ikke noe og snakke om, men om det er mulig og regge den.. da snakker vi vettu.. :) Får nok ikkje skilt på den anymore i'm afraid... Men funker som delebil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg