Gå til innhold

Ny bil

Ranger emnet


dj-m

Anbefalte innlegg

Grattis da.

Får jeg bare spørre om du veit hvor mye den veier? Hadde K5, med 6.2 før, og det gikk jo som en bøtte møkk men nå er jeg halveis på leting etter ny en og vurderer også sub. men er redd den skal være for dau.

Hva er meninga di om det?

V8power.net

86 Vælvo 240- Bruksvogna

75 Cheva (Disco)Nova 2d Prosjekt/Sommerbil

88 Honda px-ÆRRR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis da.

Får jeg bare spørre om du veit hvor mye den veier? Hadde K5, med 6.2 før, og det gikk jo som en bøtte møkk men nå er jeg halveis på leting etter ny en og vurderer også sub. men er redd den skal være for dau.

Hva er meninga di om det?

hei takk,bilen veier 2450kg min er verson v10,den samme som k1500 viss jeg ikke tar mye feil,jeg syns det er god driv i bilen for å være en så tung bil.min har en tillatt totalvekt på 3311kg håper du fikk litt mere hjelp

Mercedes 190e 1991 sportline

Opel Omega 2,0 16v 1996

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rått! Fått denne helt svart, med sota vinduer rundt om, noen feite felger, så hadde dette vært über kjerre! Mye må man ut med en slik en da? Hvordan er drivstoff forbruket egentlig? Det er det jeg er skeptisk over.. Vil jo kjøre en bil jeg har råd til å bruke..

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rått! Fått denne helt svart, med sota vinduer rundt om, noen feite felger, så hadde dette vært über kjerre! Mye må man ut med en slik en da? Hvordan er drivstoff forbruket egentlig? Det er det jeg er skeptisk over.. Vil jo kjøre en bil jeg har råd til å bruke..
jeg bytta bort volvo 740 min i denne,selger skulle ha 18000 for den,men det er en del småting som må fikses.så det lå en på nett til 25000,når det gjelder forbruk så mener jeg å ha hørt at dem ligger på ca 1,5l på blanda kjøring,å det er ikke ille,det er jo tross allt diesel, felger,gangstercaps å stigtrinn med lys og kufanger kommer på den etterhvert.min bil er bare godt ca 155000km

Mercedes 190e 1991 sportline

Opel Omega 2,0 16v 1996

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår