ThomasR Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Selger en 90'VW Golf 2, 1.3liter. Bilen har bare gått 140 000km, å er jenetekjørt av de 2 siste eierene. Nytt batteri og nye vinterdekk ble kjøpt i vinter. Det er gjort en del med bilen: - Jetta front - 90-fangere - hvite blinkere - mono-visker - sotede vinduer - sotede baklys - clean bakluke m/egen knapp inni bilen til å åpne opp - DTM speil - Senket - ATS felger på sommerdekk Senkesett å felger er godkjent i vognkort. anlegg kan fåes med mot tillegg i pris. Av anlegg er det: Sony CD-spiller, 4-kanals forsterker, 12"bass i liten kasse, og 6x9 høytalere. BILEN SELGES FOR 10 000,- kr, LØP Å KJØP! Ring meg på 92 86 81 46 for mer info. Bilen befinner seg i lørenskog, like utenfor oslo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 10k? Ganske billig :) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Katarn Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 *Ventepåbilder* Siter SAAB! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica rules! Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Bilder?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasR Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 bilder er lagt til:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eXigo Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Virkar som eit fint kjøpt dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica rules! Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Hvis jeg får solgt bilen min til uka så er jeg ganske interisert i bilen din!! men åssen er det med rust på'n?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 søt motor da, men dette må jo være et kupp! om man ikke liker ats hjula kan man jo selge de for 3000 kroner også! Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasR Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Hvis jeg får solgt bilen min til uka så er jeg ganske interisert i bilen din!!men åssen er det med rust på'n?? Det er jo en gammel bil, så man må jo regne med litt rust, men det er ikke noe alvorlig rust, å det er ikke mye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica rules! Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Åssen er lakken på bil'n?? har du no fler bilder av bilen bakfra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasR Skrevet September 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 lakken på bilen er ikke så veldig bra, på grunn av at tidligere eier har gjort en dårilg jobb. har et bilde til, hvis du vill ha fler, så kan jeg prøve å få tatt imorgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica rules! Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 ok..Har du no bilder av motor'n?:???: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasR Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 skal få tatt bilde når jeg kommer hjem fra jobb i 7 tiden idag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica rules! Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 skal få tatt bilde når jeg kommer hjem fra jobb i 7 tiden idag. Ok.. men hvor mye er den senket?? 40/40? Hvor mye skar du ha ekstra for anlegget?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasR Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 er ikke helt sikker på hvor mye den er senket. for det er ikke min bil, jeg skal bare selge den for noen. men, tror det er 40/40. tenkte 2500-3000 ekstra for anlegget, men det kan man diskutere senere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg