Mikkel Bruer Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Jepp stemmer det Volvo460R sier, skulle til å sende den, men ville teste den for sikkerhetsskyld før jeg sendte så jeg var sikker på at den fungerte, vil jo ikke lure noen. Så fikk den ikke til å virke, viste seg at den ene ledningen til koblingsboksen som er til skjermen (liten boks) var brudd i, langt inni boksen . . Så må lodde på ny ledning, og i tillegg var sikringa inni gått :/ Så den er fucked? Men hva slags kontakter er det på den? Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet September 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Er RCA innganger på den Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 mye kan jeg få den for a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet September 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Vet ikke helt jeg,vil egentlig ikke selge den deffekt, da jeg ikke kan få noe for den omtrent, da vil jeg heller beholde den selv og prøve å få fikset den Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 ok, finn ut av det a ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg