skaabu Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Har tenkt til å kjøpe meg anlegg snart, og tenkte å kjøpe komplett anlegg fra Lanzar... Har noen spørsmål ang import av dette... Er det billigst å sende det til en venn i USA, og få han til å sende det til meg? (gratis frakt innad i USA. Evt spare noen penger ved å skrive mindre verdi på anlegget når kompisen sender det) Eller billigst å få leverandøren til å sende rett til norge? Noen som har erfaring med Lanzar her? Er ikke ute etter et værstinganlegg, kun et som passer lommeboken, og som har grei kvalitet og lydtrykk :) Blir vel anlegg for ca $2000... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrsnikksnakk Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 sånn som jeg har skjønt det kan det gå ann å sende det til en venn i statene å få han til å sende det til deg. da kan du få han til å sende det som en gave å mann slipper å betale noe extra. Men dette er bare noe jeg har hørt da. ingen erfaring. har tenkt å bestille der fra selv.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 bruk magnum som frakt agent, drit i vennen. betal mva. blir tullete billig uansett ;) Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Kenneth_ Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Om du skriver lavere verdi, så får du mindre igjen om varene blir borte eller skadet.. Bruke du f.eks magnum, så er du litt sikrere, koster mer, men tryggere.. Siter http://www.team-finsås.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole_P Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Gå inn her hvis du vil ha billig anlegg. http://www.megabillig.com Siter "No guts-no glory" 99 A6 2,5 TDIQ Avant 96 Passat 2.0 GT Variant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg