KadettC_76 Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Vurderer nå sterkt å selge mine deler som nettop er kjøpt inn. Tenkte å bygge om golfen til dbdrag eller noe men ser ut til at dette blir avlyst. Alt er nytt og ubrukt bortsett fra kasse og batterier. Og jeg har alle kvitteringer. 2 stk Soundstream T4 15" 1stk Kasse på 180L med 4 4" porter 2 stk 6volt ubåt batterier, dette gir deg 600AH i bilen din. Stålramme som kan sveises fast i bagasjen. Fester batteri og kasse. Alt dette er tilpasset Golf2, vil egentlig ikke selge del for del. Men har jeg mange nok kjøpere må jeg vurdere det. tlf 97573295 Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet September 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Golfen kan eventuelt følge med billigt :) Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 her er det ikke bil som selges med sterio, her er det sterio som selges med bil ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet September 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Sånn det skal være. Kan ta innbytte. Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaabu Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Innbytte vil si? Ca pris du hadde tenkt deg for dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaabu Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Har du evt forsterker som drar vidunderverket? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet September 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 nei har ikke rukket å få kjøp forsterker til dette enda.. :( Kan ta innbytte i MC, Crosser, billig bil, dyrere bil osv.. Kom med forslag :) Tør nesten ikke si noe pris høyt, har lyst å se ann bud.. Men skal sende deg en liten PM jeg.. Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cereal Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 skal du ha mye for batteriene da? er vel kanskje dyre saker det der.. hvilket merke er batteriene? Siter 98- Subaru Impreza GT x - 95- Volvo 850 T5 x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet September 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Det er ubåt batterier, veier 65kg stk..vet ikke helt hva jeg skal ha enda.. litt fint å selge det med kassen da siden kassen og stålramma er laga så batteriene skal passe inn bak. Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Har du evt forsterker som drar vidunderverket? Jeg har den forsterkeren han aldri rakk å kjøpe :-) Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet September 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Selges fortsatt :) Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 heisann.. pris for alt?? vært morro med en liten DB golf ;) Hvordan er stand på bil? eu, evt feil osv?? bilder`?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Skal legge ut bilder ikveld jeg.. Så kan vi diskutere pris etterpå! Men har kun tilgang på internett på helg, så her gjelder det å bruke mitt tlf nr om du er seriøst intresert etter å ha sett bildene!! :) tlf: 97573295 Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Her kommer bildene: Bilen var Eu-godkjent ivår. Edit: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1225774 Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Jeg syns så utydelig det stod 6\300 på batteriene jeg... Om du seriekobler dem da, så får du ikke 600A 12V. Men 300A 12V. Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg