deciBel Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Pga leilighetsjakt, sur samboer, bytte til scooter, og alt for liten tid til å mekke drømmebilen er jeg nødt til å kvitte meg med bilen min. For en meget detaljert beskrivelse kan du se tråden om bilen min her: 65 bilder, og en masse info om bilen! Jeg skal ha den på EU sjekk denne onsdagen, så den selges som EU godkjennt (forhåpentligvis :p hehe) Status på EU sjekk og evt mangler vil bli lagt ut her så fort jeg får dette. Bilen er i daglig drift, Har service heftet i orden, og går som ei kule, tross en del kosmetiske ting (rustflekker, pyntelister, bøyd nummerskilt, og sprekk i plastgrill etc. Bilen selges som den står. Selges høystbydende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vimael Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Håper du er klar over hvor lite bilen din faktisk er verdt. Og listeprisen er mer villedende enn veiledende. Byr deg 5000,- hvis eu-lappen ikke er for lang. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg