dinge Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 prøver å få taki ny motorstyringsnett til en 83 gti. må ha dette så fort som mulig. så om noen har dette å selge meg hadde det vært fint;) send meg en pm/sms 480 96 234 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caterpillar Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 http://www.blocket.se/vi/9253402.htm?ca=10_s http://www.blocket.se/vi/8639013.htm?ca=10_s Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet September 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 woho,for noen PRIIIISER:D må nok ha orginalt skal jeg ha rå:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caterpillar Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 synes ikke det va dyrt. først ska du kjøpe org,så ska du kjøpe chip...her er allt på en gang,å du kan styre det pr laptop. du kan jo sjekke hva nypris er på det du skulle ha,å dette da, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet September 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 er ikke det jeg er ute etter så det bryr jeg meg ikke så mye om;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 dinge! veit ikke hvordan planen din er med denne golfen nå når du har kjøpt min men står en gti på huggern hær i trondheim som ledningsnettet sikkert kan plukkes ut på! jeg å bror min kan sikkert ta på oss jobben for tror huggern tar mye for dette! Skal dit i morra så om du er intressert så spør jeg om pris på ledningsnettet med det samme jeg er der. Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet September 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 joda,blir kanskje litt mekking på den og,trnger nettet uansett en gang:) så hvis du hadde orket og hørt på priog lukket det ut for meg hadde det vært knall. send på ei meldig du mens du er der om pris:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 der er god ;) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg