ha|||on Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Billig dekkmaskin/dekkomlegger ønskes kjøpt, fortrinnsvis på Østlandet. Ring 41915542 eller send PM! Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 hehe ;) synes det så ut som du hadde mer spor på bakdekka på bmw i går ;) Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet September 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Hehe, hadde igjen masse spor igår, ja. ;) Gikk åtte dekk, tror jeg. Er så tungvint å reise rundt å få lagt om. Så ut som om du også fikk kjørt igår! :thumb Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet November 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Bump! Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Det er godt og ha god tilgang til dette:) ja fikk kjørt litt av meg jeg og ;) Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jo-Erik Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Hei, blir det noe dekkmaskin på deg, i tilfelle, kunne du tenkt deg å leie den ut av og til? vurderer å kjøpe selv, men det er jo stort sett bare gammelt ræl¨å få kjøpt brukt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon89 Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Litt langt unna da men.. :) http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1281699 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milorg Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Sjekk denne adressen for dekkmaskin til 1900 kr. : http://tooltime.bunkern.no/ Kan dette være noe?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Vet ikke om det betyr noe, men bare merka meg; Passer til dekk med størrelse fra 8 tommer opp til 16 tommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Sjekk denne adressen for dekkmaskin til 1900 kr. :http://tooltime.bunkern.no/ Kan dette være noe?? Takk for tipset, men jeg tror kanskje den blir litt sped..? Tenker å legge om litt strekk og lavprofil osv. Er det du som selger? :) Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Takk for tipset, men jeg tror kanskje den blir litt sped..? Tenker å legge om litt strekk og lavprofil osv. Er det du som selger? :) Hehe, med DekkBuddy`en gårre sikker glatt å klemme på 195\45 på hjula dine :op: Les det med liten skrift: NB! Dette produktet er primært ment for stålfelger. Skal man bytte dekk på lettmetallfelger, må man utvise stor forsiktighet for ikke å skade felgen, og dekkspaken bør kles med tykk gummi. Vi tar ikke ansvar for eventuelle skader på felger blaa, vi kan jo ikke herpe rimsa mer enn nødvendig... Forresten freddy, kongeføre nå! Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg