Vegel Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Hei, Jeg driver og lager litt lyd i bilen min og trenger forsterker. Hvaslags forsterker bør jeg kjøpe som ikke koster skjorta? Skal koble en 12" sub, 2 6x9, 2 10cm og 4 13cm. Lønner det seg og koble alt på forsterker? Eller noe på forsterker og noe på spilleren? Er det mer jeg trenger for att det skal spille godt? Kondensator? Delefilter? Bilen er forøvrig en Honda Accord. På forhånd takk Øyvin Siter _______________________________________________ x '86 Honda Accord 2.0EX - '97 Opel Vectra 2.0DI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Hvorfor så utrolig mange komponenter inne i en bil spør nå jeg... Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegel Skrevet September 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Fordi det var plass til dem:D Siter _______________________________________________ x '86 Honda Accord 2.0EX - '97 Opel Vectra 2.0DI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegel Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Hjeeeeelp! Siter _______________________________________________ x '86 Honda Accord 2.0EX - '97 Opel Vectra 2.0DI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 du trenger totalt 9 kanaler... kutt ned til at du trenger 3 eller 5, altså sub og frontsett, eller sub, fronsett og noe i hattehylla... 9 høytalere er vel strengt tatt langt fra nødvendig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegel Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Hehe, du har vel rett da. Da får jeg klare meg med Sub, frontsett og noe i hattehylla. Men det må fortsatt kobles, og hvaslags forsterker bør jeg ha? Siter _______________________________________________ x '86 Honda Accord 2.0EX - '97 Opel Vectra 2.0DI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Hehe, du har vel rett da. Da får jeg klare meg med Sub, frontsett og noe i hattehylla. Men det må fortsatt kobles, og hvaslags forsterker bør jeg ha?Det enkleste for deg er en 5-kanaler. Ett altrenativ er å drive høytalerene bak med spilleren og kjøre en 4/3 kanaler på resten.Send meg en mail på ketil@audio-art.no og skriv litt om hvor mye penger du vil bruke, og om du har noen merker du foretrekker. Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg