Gå til innhold

"Badlook" lista...?

Ranger emnet


Oleee

Anbefalte innlegg

Er detta to forskjellige "badlook" lister?

 

Hjemmelaga kanskje?

attachment.php?s=&postid=136252

 

Er dette Bonrath lista? (...forresten, så har du en jævla fet bil Kay Arne!)

Blå%20Golf%20III%20m%20pokal,%20web.jpg

 

 

Hva slags andre lister finner man eller til Golf III? De eneste jeg har sett er "badlook" lista og de "småe øyelokka" over lyktene...flere andre?

 

Mvh. Ole

 

(Edit: Bildene skal funke nå, right?)

| -My rides- |

 

 

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

...og du Kay Arne, du nevnte noe om "stål" og "carbon"...tør jeg å spørre deg/dere om hva som er forskjellen? Ehhh, flaut det her, men er fresh når det gjelder alt sånt småtteri og ellers om biler... helpme

| -My rides- |

 

 

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et HELT panser ja? Dæven sylte...da går jeg kanskje for "badlook" lista da kanskje? Hvor mye må man punge ut for et helt "badlook" panser da...?

 

Takk for at dere svarer fort! :)

| -My rides- |

 

 

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by taxidriver

jeg for sveisa badloock list nå etter att en tosk kjørte i meg, før så hadde jeg som kay arne med en sånn fin kant, hvordan han som skal lakere bilen gjør det veit jeg ikke, men regner med att han bruker sparkel, den er forøvrig skrudd fast på panseret..

 

Post et bilde eller noe slik jeg og andre kan se resultatet!?

 

Hva blir prisen på det'a? Er lista allerede sveisa på panseret?

 

(Edit: Pris)

| -My rides- |

 

 

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har bare gamle bilder av hvordan det så ut før, desverre så for ikke jeg tatt bilder av det før på fredag da jeg får igjen bilen min da,men du kan tenke deg selv uten den kanten rundt hele lista og panseret, blir en sånn cleanlook på det akk som på low-rider golfen

 

EDIT:lista i seg selv er ikke så dyr da, tipper 1000 kr på NBS er nok toppen, er jo bare glass fiber..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by taxidriver

har bare gamle bilder av hvordan det så ut før, desverre så for ikke jeg tatt bilder av det før på fredag da jeg får igjen bilen min da,men du kan tenke deg selv uten den kanten rundt hele lista og panseret, blir en sånn cleanlook på det akk som på low-rider golfen

 

EDIT:lista i seg selv er ikke så dyr da, tipper 1000 kr på NBS er nok toppen, er jo bare glass fiber..

 

Gidder vel ikke å sende meg en PM eller poste et bilde slik at jeg får sett det? Sorry for pirkinga, men hadde vært artig å sett hvordan "mannen bak det" hadde fått det til!:rolleyes: Men du, har sett fra tidligere innlegg av Kay Arne, og han sa noe om stål og glassfiber lister... Hva er forskjellen mellom disse to? Ehhh...ja... :confused:

| -My rides- |

 

 

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Oleee

Et HELT panser ja? Dæven sylte...da går jeg kanskje for "badlook" lista da kanskje? Hvor mye må man punge ut for et helt "badlook" panser da...?

 

Takk for at dere svarer fort! :)

 

Glassfiber panser med "badlook" og luftinntak koster 6500 i sverige, hvis jeg ikke husker helt feil, skal sjekke det opp...

PUSS!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår