Gå til innhold

Selges: Eksos whistler, turbolyd i eksosen..

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Gikk til investering av en eksos whistler i dag, men ettersom jeg har et "noe" hjemmelaget eksossystem var monteringen noe problematisk så derfor droppa jeg hele greiene,

selges derfor for kr 100 + eventuell porto,

Den er så god som ny, den har vært åpnet å jeg har gjort et forsøk på å montere den, men det er ikke noe som syns på verken whistleren eller innpakningen,

Vet ikke hvordan lyden blir ettersom jeg ikke fikk prøvd den, men han som solgte meg den sa at han hadde solgt 100 stykker og det var 1 som hadde klaga på lyden.

kan nok sendes som brev om det er ønskelig, eller så kan den selvfølgelig hentes i Sandefjord.

Saken er forresten kjøpt på BS Bildeler, produktlink:

http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=XR51032365&vg=8868&vgpath=Varekategorier/8651/8868

- Volvo S60 2.4 BSR - Volvoen! - Mazda Miata 1.6 - Konebilen

X Morris Marina 1.3 Deluxe - SPIKER - X Nissan X-trail 2.2 DCI - DRITTBIL! - X VW Passat 1.8 - SOLGT - X Rover 216 GTi 16v Twin Cam - SPIKER - X Mercedes Benz 209D - Russebilen - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha, din råner!

Sikkert mange som tenker det samme om deg når de ser signaturen din!

Bass so loud...it hertz!

Men dette er jo en salgstråd så selv om dere ikke liker produktene trenger dere ikke å ødelegge tråden...

Tommy

1991 Mazda 323 GTX 4*4 Turbo

Prosjekt tråd : http://mazda-ogn.org/forum/viewtopic.php?t=574

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, men må vel være noen rånere som kan tenke seg en eksos whistler?

100kr er jo praktisk talt ingenting, da går den for halv pris, å er aldri brukt, 1 dag gammel!

Someone, en eksos whistler?

- Volvo S60 2.4 BSR - Volvoen! - Mazda Miata 1.6 - Konebilen

X Morris Marina 1.3 Deluxe - SPIKER - X Nissan X-trail 2.2 DCI - DRITTBIL! - X VW Passat 1.8 - SOLGT - X Rover 216 GTi 16v Twin Cam - SPIKER - X Mercedes Benz 209D - Russebilen - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider