Blast_off Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Hva er det som gjør at dette kommer, er veldig små bobbler som danner seg i lakken. Noen som har noen tips? Har skikkelig silikonfjerner og bruker tack cloth. Så overflatene skal være rene. Bruker de oppgitte blandingsforholdene fra lakkprodusenten. Håper noen har noen tips. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Kan være støv, eller at lakken reagerer på grunningen, eller at lakken reagerer på klarlakken.. Eller at det er porer i grunningen/sparklet.. Osv :p Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 ser det ut som bobler eller "fiskeøyne"? er det noe i nærheten av fiske øyne så er det fett eller noe annet lakken reagerer på. Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn_Erik Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Kommer litt ann på hva du mener med luftbobler!? Hvis det nesten ser ut som masse hvite prikker du mener, så kan det være b.l.a. for kort luftetid, for mye matrialer, feil herder/tynner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blast_off Skrevet September 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Det er små bobbler...Er ikke støv heller skraper en vekk det ytterste laget kommer en inn på grunningen. Det er utovergående bobler, ikke som silicon som lakken trekker seg vekk fra....Bruker lakk fra rm og epoxy grunning fra mipa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfenheart Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 ta ett bilde?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn_Erik Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 da har du sikkert hvært litt rask på avluftinga tenker jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.mekanikk Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 luft bobler kommer på grunn av feil justert sprøytepistol. Siter Bare kjør-så lenge det går:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Skulle jeg gjette, er det nok solvent pop. Det kommer av at lakken ikke får avdampet. For mye lakk og for liten flash time. (ventetid mellom strøk) Jeg det nettopp selv Jeg lakket i litt vel kaldt vær :blah: Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg