Munnen Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Hei Dreiv å bygde turbomotor i sciroccoen, bytta litt for mye ledningsnett. Nå sitter org. motoren i og org. ledningsnett i bilen men har en del løse ledninger fortsatt. Noen som har en scirocco med tilsvarende motor som jeg kunne få kikka litt på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 I min var det flere stikk og ledninger som ikke var koplet til. Har aldri vært det så lenge eg har hatt den. Starter den ikke nå da? Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Munnen Skrevet September 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Joda starter, men går ikke akkoratt reint. Er værst med lite gass, litt bedre med mere gass. Har du hatt løse ledninger i motorrommet også, har nemlig det og husker ikke helt hvor de forskjellige pluggene skal. Tror det meste ved sikringsboksen er ok. Hadde jeg hatt no å sammenligne med, kunne jeg hvertfall utelukka noen feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Ja eg har flere løse hos meg og det har det alltid vært. Men min fungere greit for det. Ja det er alltid greit å ha noen å se på. :) Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg