tjekk Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 fant denne anonnsen på autodb der det er bakstilling fra gti16v og myyyyye andre deler! og kun for 2000 kroner er dette et kupp da du kan selge delene å tjene igjen de 2000 kronene! http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1215198 Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 fant denne anonnsen på autodb der det er bakstilling fra gti16vog myyyyye andre deler! og kun for 2000 kroner er dette et kupp da du kan selge delene å tjene igjen de 2000 kronene! http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1215198 takk for tipset... da er dela i garasjen min. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 er det noen som veit om golf 1 og golf 2 har lik bakaksling ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Har også en bakstilling fra Audi 80 B3 med skivebremser tilsalgs, men har ikke funnet ut om dette kan brukes til ombygging på Golf? Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 er det noen som veit om golf 1 og golf 2 har lik bakaksling ? Golf 1 og 2 har ikke like bakaksler, men bremsene bak fra Golf2 GTi passer bolt on... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 takker, da må jeg plukke av akslingen av delebilen :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 u are welcome Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Streets Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 nei det må du ikke Tomeliten... ;) Polardego: så man treng jo bare å flytter over spindeln, og få tak i caliptera , skiver, bremseskjold og hjullager bak til golf 2 gti.. + håndbrekkwiren.. så har du jo skiver right? hvorfor skal alle da ha brukt bakaksling fra golf 2 når nye spindler koster 480 kr eller noe ? mener det var den prisen jeg så.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 nei det må du ikke Tomeliten... ;) Polardego: så man treng jo bare å flytter over spindeln, og få tak i caliptera , skiver, bremseskjold og hjullager bak til golf 2 gti.. + håndbrekkwiren.. så har du jo skiver right? hvorfor skal alle da ha brukt bakaksling fra golf 2 når nye spindler koster 480 kr eller noe ? mener det var den prisen jeg så.. Det som er mulig er jo å finne en bakaksling fra en GTi der bremsene er i orden. Jeg kjøpte alt nytt på den gule GTien, det kom på ca. 5 lapper med alt... (utenom spindlene) Vaierne tar man fra Scirocco 2 16v Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Streets Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 joda, sant! Men de er jo ganske vanskelig å komme over ? bakstillingene altså.. jeg tar å kjøper spindlene ny, så skal jeg fikse resten gjennom mekonomen med rabatt :D for du slissa/borra skiver bak til golf 2 gti ? Evt url.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 joda, sant! Men de er jo ganske vanskelig å komme over ? bakstillingene altså.. jeg tar å kjøper spindlene ny, så skal jeg fikse resten gjennom mekonomen med rabatt :D for du slissa/borra skiver bak til golf 2 gti ? Evt url.... Sjekka det når jeg kjøpte mine, men mekonomen hadde ikke... Men det holder masse med vanlige skiver bak, du må stupe de max uansett for at de ikke skal låse opp ved harde nedbremsinger... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 jeg har en golf bakaksling liggende hvordan veit jeg om det er golf 1 eller 2 ? det er spindlene, bremseskjold og kaliptere på dem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Streets Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 OKei =) men tror bare jeg skal bruke trommel på min.. skal kjøre orginal motor.. og har ikke planer om å bli en banesliter.. så ved "vanlig" bykjøring går det greit med trommler.. så for vi se evt en annen gang om det evt blir et racing bygg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg