ZiGoR Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Hei.. Noen som har e-mail til nettbutikken autoshineshop.no.. Bestillte noe deler der rett før siden deres ble hacket.. så tror neppe bestillingen min ble registrert... Noen som har mail? så jeg får kontaktet dem ? på forhånd takk.. Mvh Marius Siter - Opel Vectra A 2.0i 16V 1995 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Mobilnummeret som er registrert ved det foretaket er ihvertfall 92618915. E-mailen fant jeg desverre ikke:) Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZiGoR Skrevet August 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Takk. et nr hjelper nok det også :) hehe.. Siter - Opel Vectra A 2.0i 16V 1995 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros2554 Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Har prøvd å sende mail eg og,ka so har skjedd med den sida? Totalt føkkt øpp?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg